Gadżety pracownicze – dla promocji firmy 

Gadżety pracownicze są warte inwestycji. Obdarowując nimi pracowników, wzmacniasz więź, która łączy ich z Twoją marką. Warto wykorzystać gadżety do realizacji celów marketingowych – i wybrać takie produkty, które będą prezentować logotyp Twojej firmy, jej nazwę lub inny związany z nią tekst. Poniżej podpowiadamy jakie reklamowe gadżety dla pracowników warto wybrać.

Gadżety użytkowe – najciekawsze propozycje 

Pierwszą grupą chętnie wybieranych gadżetów użytkowych są te związane z pracą biurową. Mogą być to zestawy biurowe, a także konkretne przedmioty użytkowe – długopisy, ołówki, gumki, notatniki. Również bardziej zaawansowane urządzenia – takie jak zszywacze lub organizery – mogą być gadżetem pracowniczym. 

Warto też pomyśleć o produktach niezwiązanych bezpośrednio z wykonywanymi obowiązkami, jednak użytkowanych na co dzień – zarówno w pracy jak i w miejscu zamieszkania. Do takich należą kubki, czajniczki, organizery i podstawki. Mogą stać się stałym elementem użytkowym Twoich pracowników. 

Odzież reklamowa 

Dobrym pomysłem jest wybór odzieży, którą Twoi pracownicy mogą na co dzień użytkować. Najczęściej wybór pada na t-shirty oraz nakrycia głowy. Rzadziej także na inne elementy ubioru lub dodatki odzieżowe. Wielu przedsiębiorców decyduje się także na prasowanki na ubrania, które pracownicy będą mogli samodzielnie nanieść na swoją odzież. 

Prasowanki są pod pewnymi względami wyborem bardziej uniwersalnym. Twoi pracownicy będą mogli sami wybrać miejsce, na które naniosą prasowankę. Warto wybierać dobrej jakości produkty, wykonane na solidnym podłożu, których intensywna kolorystyka będzie przyciągać wzrok przechodniów oraz aktywnie reklamować Twoją firmę.